Over 4 weken reizen!! - Reisverslag uit Woodcliff Lake, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Over 4 weken reizen!! - Reisverslag uit Woodcliff Lake, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Over 4 weken reizen!!

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Woodcliff Lake

OMG, ik moet echt nooit een blog beginnen...Ik heb het zo druk/ik vergeet het gewoon om wat te schrijven elke maand. M'n laatste verslag had ik nog 5 maanden te gaan. Nou vandaag is dat dus nog maar 1 :O. Time flies by.. Dus in dit verslag komt zo'n beetje alles wat ik gedaan heb de afgelopen 4 maanden.

In de maand maart was de winter helaas nog steeds aanwezig. Wanneer het leek op te houden dacht moedernatuur er nog even een schepje boven op te geven. We hebben zeker tot half/eind maart nog sneeuw gehad. En niet een beetje, nee tot aan mn boven benen. De jongste verdween in de sneeuw als ik even niet oplette. Ik ben naar de film Insurgent geweest met Lucy, Matilda & Aldi. Die was erg goed, nu is het wachten op het vervolg. We hebben ook een sleep over gehad bij Aldi thuis, aangezien die alleen thuis was. Gezellig film kijken en pizza eten, altijd goed :)

Het eerste weekend van April ben ik naar Washington DC geweest om daar Karlijn te bezoeken. Het was erg leuk om elkaar weer te zien na 4 maanden. Zij was met thanksgiving in NYC dus ik heb der in November gezien. We zijn zaterdags Washington in geweest om daar naar de monumenten te kijken. Ook had Karlijn een vriend die meeging. In de avond hebben we nog vuurwerk gezien omdat het weekend erop het blossomfestival was. Op zondag zijn we naar een plaatsje geweest heel erg dichtbij waar ze een waterval hadden. Ook hebben we gegeten bij de Silver diner en die hadden me toch heerlijke french toast! OMG hemels! Helaas was het rond 3 uur alweer tijd om terug naar huis te gaan aangezien ik weer 5 uur met de bus terug moest nar nyc en dan nog een half uurtje naar huis. De volgende week was het Matilda's verjaardag dus zijn we naar 1 oak geweest in NYC. Dat was erg gezellig, en gelukkig konden we in NYC slapen bij haar hostmoeders zus. Het weekend erop ben ik weer naar NYC geweest. Deze keer met Lucy. We zijn de hele dag wezen relaxen in CP. Het was prachtig weer en de zon scheen volop. Na CP zijn we wezen eten bij het Hard Rock Café en hebben we nog na geborreld bij een Ierse bar. Het volgende weekend was het eindelijk zo ver, mijn opa en oma waren in NYC!! Ik heb daar zo naar uit gekeken :) Ik ben op vrijdag naar NYC gegaan om ze daar bij het hotel te ontmoeten, en gelukkig was hun hotel heel erg dichtbij de busstop. We hebben gezellig samen gegeten bij een wat kleiner restaurantje, waar het eten heerlijk was. De volgende dag hebben we ontbeten bij applebees en daarna heb ik ze meegenomen naar Century21, wat een outlet winkel is. Daarna hebben we gezellig wat gedronken bij starbucks, wat een nieuwe ervaring was voor beide. Voorderest hebben we gezelig geluncht en veel gelopen. Op zondag zijn we naar het 9/11 memorial geweest en hebben we de chelsea market bezocht. Na de chelsea market zijn we op de highline geweest en hebben we een stukje noord gelopen. Toen was het alweer tijd voor avondeten bij het Hard Rock Café en daarna naar huis.

Het weekend erop was het alweer mei en was het Chase z'n verjaardags feestje bij Bounce-U. Dat is een indoor luchtkussen gebeuren. Op zondag was het Alexis haar dans optreden. En toen het volgende weekend was het tijd voor...... CANCUUUN! Zaterdags om 10:44 vloog ik samen met Karolina naar Cancun. Die zaterdag zijn we uit wezen eten en hebben we een beetje rond gekeken wat er allemaal te doen is. Ook zijn we naar een tequila achtige drank testing iets geweest. Op zondag zijn we lekker naar het strand geweest en 's avonds naar La Vaquita. Dat was een club en alles was gedecoreerd met koeien print en standbeelden. Op maandag zijn we naar Isla Mujeres geweest. Dat is een eiland dichtbij Cancun. Daar hebben we het stadje bezocht en zijn we aan het strand wezen liggen. Op dinsdag zijn we weer naar het strand geweest. Woensdags hadden we een tour naar Cobá, Cenotes en Tulum. Cobá en Tulum waren oude tempels van de Maya's en Cenotes was een ondergronds meer. Op donderdag hadden we een dagje strand en 's avonds was het tijd voor Coco Bongo. Dat is een club waar ze 40 shows hebben met allerlei bekende acts. Een soort van Las Vegas idee zeiden ze. Op vrijdag zijn we weer naar het strand geweest en zaterdags was het alweer tijd om naar huis te gaan. Het weekend erop had ik vrijdags een date met Matilda. Food, drinks & movies altijd een goede combo :) Op zaterdag hebben we een hike gedaan in Ramapo samen met Aldi, Beatriz en Andrea. Die avond hebben we bij Andrea gepoold en andere spelletjes gespeeld. Op maandag was het memorial day dus zijn we naar de parade wezen kijken in Wyckoff met de neefjes. En daarna zijn we naar Grammies geweest om daar te zwemmen en te bbq'en. En toen was er een ander exciting weekend. Papa was in de US! Op vrijdag met de bus naar NYC om elkaar te ontmoeten in Brooklyn waar papa een hotel had geboekt. Vrijdags zijn we toen gezellig wezen eten bij een leuke tentje in Brooklyn. Op zaterdag zijn we naar de Empire state building geweest aangezien ik daar nog niet geweest was. Ook hebben we de highline gezocht en hebben we er een stukje overheen gelopen met een smoothie in onze handen. Daarna was het tijd voor mij om terug te gaan en om te kleden aangezien ik een 5k ging lopen met svenja. Het heette de night nation run, wat een run was die meerdere stoppen had met dj's en vele coole gadgets. Op zondag zijn we naar Central Park geweest en hebben we de broadway show Finding Neverland gezien. Dat was zeker een goede show, vond het heel erg leuk om dat een keertje mee te maken. Ook hebben we Times Square bezocht en hebben we gegeten bij het Hard Rock Café (Ja ik weet het alweer, maar het eten daar is gewoon lekker, haha).

En toen was het alweer juni! Het eerste weekend heb ik niet veel gedaan. We hebben een poging gedaan tot uitgaan in NYC op zaterdag met Lucy, aldi en Beatriz, maar dat verhaal bespaar ik jullie, haha. De volgende week op donderdag was ik vrij en ben ik met louise gaan hiken en hebben we daarna bij haar zwembad gechilld. Vrijdag's ben ik met Chase naar Van Saun park geweest. Dat is een kleine zoo met ook een grote speeltuin en sprinklers. 's Avonds hebben Lucy en ik bij Matilda een film gekeken. Op zaterdag zijn we naar Grammies geweest om daar te bbq'en en te zwemmen. Zondags was het relax dag met Lucy en Aldi en hebben we een pizza besteld en hebben we 50 shades of grey gekeken. De volgende vrijdag was alexis haar laatste school dag en wilde ze naar Wendy's voor lunch (een soort McDonalds). In de avond heb ik sushi gegeten met Lucy en hebben we een Froyo gehaald. Op zaterdag zijn Lucy en ik naar het winkelcentrun geweest en hebben we daar shake shack gegeten, wat mijn eerste keer was. Het is niet slecht maar het is een soort van luxere Mc Donalds en niet echt mijn ding. Op zondag heb ik met Matilda de nieuwe Pitch Perfect gekeken in de bios. Next weeks mondaaay was ik vrij en heb ik met louise een hike gedaan bij de golden gate bridge. Dat was erg leuk aangezien ik daar alleen overheen ben geweest en nu dus ook onderdoor. Na onze hike hebben we wat gegeten bij de Cheesecake factory en hebben we de film Jurassic World gezien. In het weekend heb ik eigenlijk niks gedaan.

En toen was het juli! Eerste weekend van juli was het op vrijdag het afscheidsfeest van Louise. Die vertrok de week erop naar California voor haar reismaand. Op zaterdag was het 4 juli wat betekende vuurwerk bij de Brooklyn Bridge. Eerst zijn we overdags naar een bar geweest om daar de voetbalwedstrijd Chili-Argentinië te kijken, omdat Aldi die wilde zien. Daar hebben we zo'n beetje de hele dag gehangen tot het tijd was voor het vuurwerk. Op zondag ben ik toen met Lucy naar het strand geweest. De Jersey Shore bij Point Pleasant beach, waar je moest betalen om het strand op te gaan. Stelletje gekken zijn het ook af en toe. Maar het was een heerlijke dag en we hebben er een lekker kleurtje aan over gehouden. Na onze terug reis hebben we sushi gegeten binnen 20 minuten incl bestellen haha. Dat liet maar even zien hoeveel trek we hadden. En dan het volgende weekend is het weekend waar we nu in zitten! Crazy! Gisteren hebben we afscheid genomen van Svenja. Die is speciaal naar Ridgewood gekomen om daar sushi te eten en afscheid te nemen want die vertrekt volgende week naar huis. Gelukkig woont ze niet te ver weg en kunnen we elkaar nog zien als ze terug is in Duitsland. Daarna zijn Lucy en ik naar Magic Mike XXL geweest.

Het is vandaag precies nog een maandje voordat ik vertrek op m'n reisweken. Als eerst 2,5 dag naar San Francisco, 7 dagen Los Angeles, 2,5 dag Las Vegas en Grand Canyon tour en dan als kers op de taart 7 dagen HAWAII ♥♥♥ Kijk er zooo naar uit. En het is er nu heel erg snel want weken vliegen voorbij.

Waarschijnlijk zal ik nog 1 blog maken over mijn reisweken en dan ben ik alweer thuis. Kan het nog niet geloven dat ik alweer bijna terug ga. Het voelt niet alsof er een jaar voorbij is gegaan. Gelukkig staat er op de planning om in maart terug te komen (A)