Ik heb een match!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Ik heb een match!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Ik heb een match!!

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

03 Juli 2014 | Nederland, Roosendaal

Het is eindelijk zo ver. Na maanden wachten en solliciteren heb ik eindelijk een hostfamily gevonden! Een leuke familie met 2 kinderen: Alexis van 5 jaar en Chase van 3 jaar en ze wonen in Ridgewood, NJ. Ik ben heel erg excited om ze te ontmoeten en om een jaar voor ze te zorgen. Ik zal op maandag 11 augustus vertrekken naar the States. Daar heb ik 4 dagen een oriëntatieprogramma vlak bij New York. Hier zal ik van alles leren over EHBO, rijden in amerika en allerlei andere dingen die goed van pas zullen komen voor mijn jaar als au pair. Na deze oriëntatie dagen ga ik het gezin in het echt ontmoeten!

Momenteel ben ik hard bezig om mijn visum te verkrijgen. Gadd wat is dat veel werk zeg. Je moet 1000 dingen invullen, en vragen waarvan je denkt serieus? Moet ik hier antwoord op geven. Maaar het is me gelukt! Ik ben nu in afwachting van een afspraak op de ambassade in Amsterdam :)

Jullie kunnen me via deze blog volgen om op de hoogte te blijven van mijn vorderingen en straks belevenissen in Amerika!

-xxxx- Kaylee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 9831

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: