Dinner with the girls and partyy - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Dinner with the girls and partyy - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Dinner with the girls and partyy

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ridgewood

De afgelopen week heb ik andere au pairs leren kennen. We hebben gezellig samen bij the olive garden gegeten. Dit is een italiaans restaurant. Het was leuk om de meiden te ontmoeten. We hebben gekletst, nummers uitgewisseld en heeerlijk gegeten. Op woensdag ben ik gaan shoppen met Matilda, een andere au pair die te gelijk met mij is aangekomen. We zijn naar de grand state plaza gegaan. My gashh die was huge!! We hebben beiden lekker kunnen shoppen en samen wat gegeten. Van de week hebben beide kinderen hun deepwatertest gehaald! We waren super enthousiast, omdat niemand die zag aankomen omdat ze nog niet echt goede zwemmers zijn. Maar ze hebben het beide gehaald :). Iedereen was super trots en ze kregen hun gele bandje als bewijs dat ze nu in het diepe water mogen (onder begeleiding natuurlijk). Het ziet er naar uit dat ik misschien nog ga verhuizen ook! Vrijdag was het Lana (au pair) haar verjaardag. We zijn eerst uiteten geweest bij een restaurant in the grand state plaza. Na dat we daar gegeten hadden zijn we naar een au pair haar huis gereden waar we vervolgens werden opgehaald door een witte limousine om ons naar een party te brengen. Het was een hele gezellige avond tot in de late uurtjes. Gelukkig kon ik zaterdag uitslapen en de kinderen waren bij oma. Vanavond en morgen ochtend nog ff op de kinders passen en dan is de week alweer voorbij. De tijd gaat zo snel! Over een week gaan de kinderen alweer naar school en dat betekend dat ik moet gaan rijden. Spannend.. De wegen zijn hier iets anders als in Nederland dus dat wordt even wennen. Maaar dat moet helemaal goed komen ;)

xxxx
Kaylee

• 24 Augustus 2014 - 18:49

Desiree :

Zo te lezen heb je het prima naar je zin en gaat het je goed af. Party's,limousines...toe maar haha.
    Geniet er lekker van meid en komt vast goed als je daar moet gaan rijden.
    Veel plezier nog verder en tot je volgende verslag.

Groetjes Desiree xxx

• 25 Augustus 2014 - 13:54

Oma S.:

Heej keetje, wat een leuke verslagen zo maak je nog eens wat mee!!! We hebben net met Jasie gebeld we gaan van de week balletjes met hem eten, volgende week moet hij weer naar school dan heeft hij daar geen tijd meer voor.Geniet van alles, dikke kus, O/O.

• 27 Augustus 2014 - 19:25

Poepoe:

Hoi Kaylee,

Ik heb je reisverslagen gelezen maar wat ik lees is alleen maar uitgaan, lekker eten en in limousines rond hangen. Wanneer ga je eindelijk is aan het werk waar je voor naar Amerika bent gegaan.
    Ik ben benieuwd hoe je dat zal vergaan. Twee kids om voor te zorgen dat zal je wel leuk vinden maar het zal ook wel een drukke tijd voor je zijn om alles in goede banen te lijden. Wij lezen het wel in een van je volgende verslagen hoe jouw dagindeling zal zijn als de kids weer naar school gaan.
    Doe iedereen de groeten van grandpa Poepoe uit het verre Nederland.

• 27 Augustus 2014 - 19:29

Poepoe:

Hoi Kaylee,
    Een kleine correctie op mijn tekst.
    Je moet alles in goede banen leiden en niet lijden.
    Waarschijnlijk had je dit al begrepen.
    Het is ook alweer een hele tijd geleden dat ik naar school ben geweest.
    Groetjes en tot het volgende verslag