Girls just wanna have fun :) - Reisverslag uit Woodcliff Lake, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Girls just wanna have fun :) - Reisverslag uit Woodcliff Lake, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Girls just wanna have fun :)

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

26 November 2014 | Verenigde Staten, Woodcliff Lake

Hey guyss!

Long time no see. Na 4 weken toch maar even tijd maken om een nieuwe blog te schrijven. Aangezien ik het redelijk druk heb met werken en ook leuke dingen doen, is het er gewoon niet van gekomen. Maar dat betekend wel dat ik nu wat meer te vertellen heb :)

29 Oktober was het een van de laatste dagen voor Lisa-Marie. Ze vertrok na een geweldig jaar weer terug naar Duitsland. Om haar te verrassen hebben we toen een surprise etentje geregeld. Nu ging dat niet helemaal soepel wegens het restaurant, maar het is ons gelukt. We hebben gezellig met zo'n 10 meiden bij de cheescake factory gegeten. We zaten allemaal aan de tafel wanneer Lisa binnen kwam en ze was helemaal verrast. Ook hadden we een klein cadeautje gekocht zodat ze een souvenirtje heeft van ons :)

Later in de week op vrijdag was het Halloween. M'n aller eerste echte Halloween, aangezien we dat in Nederland niet echt vieren. Nou hier dus wel. Van 3 tot 5 zijn er massa's met kinderen aan de deur gekomen om te trick or treaten. Ik heb nog nooit zoveel snoep bij elkaar gezien. De kinderen waren ondertussen zelf ook langs de deuren en ik heb het snoep uitgedeeld. Na het uitdelen was het tijd om zelf Halloween te vieren. Aangezien we Halloween in NYC gingen vieren bleef ik bij Aldi slapen. Dus ik snel m'n spulletjes gepakt en opgehaald door Aldi. Aangekomen bij Aldi's huis was het snel eten en omkleden om de bus te pakken naar NYC, waar we Svenja zouden ontmoeten aangezien zei verhuisd was, i.v.m. haar rematch. New York was vol met verklede mensen, wat een prachtig gezicht was. Er waren mensen die ook gewoon een soort act deden, of met je op de foto gingen. Zo was er een man die was verkleed als Ebola, een wit kostuum met een isolatie doos er om heen om zijn 'ziekte' tegen te houden. Ook waren er wat zombies en andere gekke dingen. Wat vooral hilarisch was is dat de gays zich helemaal inleefde in dit feest. Zo waren er een paar met leren slipjes in de metro, en er liep een man compleet in latex materiaal en super hoge hakken. Ook de make up was geweldig gedaan, en er was ook iemand die had vleugels als de Victoria Secret Angels. GE-WEl-DIG, haha. Zelf gingen wij naar de Ballroom, waar we kaartjes voor hadden gekocht. Daar werd een feest georganiseerd. Het was heel erg leuk gedaan, met allemaal kleine acts en goede muziek.

Na een geweldige avond werd ik zaterdag ochtend brak wakker rond een uur of 2/3. Ik ben toen nog bij Aldi gebleven en we hebben een beetje gebrainstormd wat we willen doen in onze travel-maand. Welke steden we willen bezoeken en wat het slimste is qua volgorde. Ook de dingen die we willen bezoeken, of we met de bus of het vliegtuig gaan etc. Aangezien ik zondags niks te doen had ben ik terug naar Aldi gegaan om verder te werken aan de planning.

De volgende week heb ik niets speciaals gedaan door de weeks, maar in het weekend wel. Vrijdags ben ik naar Aldi gegaan aangezien haar familie naar Texas was voor 5 dagen. Dus samen met Jana, Barbora en Aldi hebben we er een leuke avond van gemaakt en iedereen bleef ook slapen. De volgende dag hebben we samen sushi gehaald en gegeten bij Aldi thuis. Aangezien ik om 5 uur weer moest werken moest ik op tijd naar huis. Op zondag vierde we Alexis haar verjaardag voor familie. We hebben gezellig gegeten samen en kids hebben leuk met elkaar gespeeld. 's Avonds ben ik met Matilda naar Interstellar geweest in de bioscoop. Een erg goede en mooie film, helaas door de drukte zaten we vrij dicht tegen het scherm aan wat ik nooit zo fijn vind, aanzien je dat niet heel erg goed beeld hebt over het hele scherm. Maar ondanks dat was het een zeer goede film.

Op dinsdag 11 November was het Alexis haar verjaardag dus dat betekend cadeautjes. Ik had een kleinigheidje gehaald bij de Toys R Us, waar ze erg blij mee was. 's Avonds mocht ze kiezen waar ze wilde eten, dus we hebben bij de MC Donalds gegeten.

Op donderdag had ik een cluster meeting met m'n 'oude' cluster. We gingen gezellig bowlen met z'n alle. We hebben veel foto's gemaakt en ik heb weer nieuwe mensen leren kennen, wat erg leuk is.

In het weekend ben ik met Aldi en Barbora gaan shoppen, aangezien de winter nu echt op komst was en ik een winterjas nodig had. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Abercrombie & Fitch, waar ze een sale hadden en een hele mooie jas. Ook heb ik toen maar meteen een warme shawl gehaald bij Forever21. Voor de rest hebben we de hele dag rond gedwaald in het winkelcentrum en hebben we daar ook wat gegeten.

De volgende maandag had ik een cluster meeting met m'n nieuwe cluster. We gingen Zumba doen bij een lokale vrouwen sportclub. Dat was erg leuk aangezien ik bijna niemand kende van mijn nieuwe cluster. De meiden zijn leuk, maar erg anders dan m'n oude cluster. Met een paar kan ik het wel erg goed vinden, maar zeker minder als m'n 'oude' cluster.

Donderdags was papa jarig en werd hij 50, waar ik helaas niet bij kon zijn. Ondanks dat heb ik hem toch wat leuke dingetjes gestuurd. Een kaartje, bloemen en een boek, waar hij erg blij mee was.

Op vrijdag hebben we een filmavond gehouden bij Jana thuis met Aldi, Barbora en een vriendin van Barbora. Ook Svenja kwam weer die we een tijdje niet gezien hadden. Al met al weer een gezellige avond :). Op zaterdag heb ik niet veel gedaan gedurende dag. In de avond ben ik samen met Aldi, Lucie, Barbora en haar vriendin naar The Hunger Games: Mockingjay P1 geweest. Ik kijk nu al weer uit naar deel 2! Ik zou eigenlijk eerst naar New York gaan voor Kamila haar verjaardag, maar aangezien ik geen mogelijk had om weer terug thuis te komen midden in de nacht heb ik dat maar afgezegd. Op zondag ben ik samen met een heleboel nieuwe vriendinnen naar NYC gegaan. We hebben met z'n alle geschaatst in Bryant Park. Aangezien het vooral Brazilianen en Mexicanen waren die nog nooit van hun leven geschaatst hadden, was dit erg grappig. Vele zijn meerdere malen neer gegaan, maar over het algemeen hebben ze het goed gedaan. Na het schaatsen zijn we wat gaan eten bij een diner een paar blokken verder, aangezien iedereen trek had gekregen van het schaatsen. Na het eten zijn we nog even naar Central Park en vervolgens naar Times square geweest. We hebben veel foto's gemaakt dus die zal ik hier onder er bij voegen :)

En dat waren mijn weken alweer. Ik ben ondertussen de 100 dagen in Amerika alweer voorbij. De tijd vliegt als je het naar je zin hebt. Over 2 weken zit ik hier alweer 4 maanden. Momenteel is het hier aan het sneeuwen, en ze verwachten behoorlijk wat. Dus dat betekend veel binnen blijven en weinig ondernemen. Morgen is Thanksgiving en gaan we naar Grammy om daar gezellig met z'n alle te eten. Tenzij het weer zo slecht is dat we er niet naar toe kunnen rijden.

Ik hoop dat ik wat leuke dingen te vertellen heb in m'n volgende vlog, aangezien het weer. Maaaar dat zien jullie snel genoeg!

xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 9836

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: