Verhuizen, sushi & having fun! - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Verhuizen, sushi & having fun! - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Verhuizen, sushi & having fun!

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

24 September 2014 | Verenigde Staten, Ridgewood

Hi guys! :)

Het is alweer week 7 hier in Amerika en ik heb het nog steeds heel erg naar m’n zin. Het gaat steeds beter met de kinderen en de communicatie met m’n hostfamily is ook sterk verbeterd.

De afgelopen week heb ik natuurlijk weer wat leuke dingen gedaan. Zoals gewoonlijk natuurlijk naar de sportschool, want het eten hier is zo anders. Als ik niet sport kom ik terug als bol.com zoals mama dat zou zeggen, haha. Woensdags heb ik met Svenja en Matilda sushi gegeten bij Wild Ginger. Ik was van te voren nooit super fan van sushi, maar de laatste tijd begin ik het toch steeds lekkerder te vinden. En al helemaal als ik het moet vergelijken met al het andere junk wat hier gegeten word.

Op vrijdag had ik een etentje georganiseerd voor onze cluster. In totaal waren er 9 meiden gekomen en hebben we samen gezellig sushi gegeten (Ja alweer, haha). Daar heb ik 3 nieuwe meiden ontmoet, waarvan er 2 in mijn cluster zitten. We hebben het erg naar ons zin gehad daar en hebben een hoop gepraat. Na de sushi ben ik met Svenja naar Matilda gegaan om daar een film te kijken.

Op zaterdag lag ik al bijna in bed toen Coline me vroeg of ik zin had om naar een Campus feestje te gaan. Natuurlijk had ik daar wel zin in. Dus hup omkleden van m’n pj’s naar een leuke outfit. Het was basicly een campus bij Ramapo (mijn school) waar studenten een feestje gaven in hun appartement. Er waren in totaal 3 feestjes en we hebben ze allemaal bezocht. Het was erg gezellig, maar Coline zei dat het normaal beter was, dus we gaan zeker nog een keer!

Op zondag was ik vrij en heb ik samen met Matilda geluncht bij het pancake house. Matilda was daar nog nooit geweest en ik had der al gewaarschuwd dat het een grote hoeveelheid aan pannenkoeken was. Uiteindelijk hebben we beiden 2,5 pannenkoek mee naar huis genomen om later als avondeten of iets dergelijks te eten. Ook was er een leuke braderie in Ridgewood en hebben we nog een klein rondje gelopen omdat we moesten wachten voordat we naar binnen konden, omdat heb altijd druk is bij het pancake house. Na de lunch heeft Matilda me thuis afgezet en was ik zo moe dat ik tot 3x aan toe in slaap ben gevallen. ’s Avonds heb ik nog met Svenja afgesproken om een Starbucks te halen. Na Starbucks hebben we nog in het park gezeten en gewoon wat gekletst.

Volgende week woensdag is het zover, ik ga verhuizen naar een nieuw huisop een nieuwe plek! We gaan verhuizen naar Woodcliff Lake, wat ongeveer 15 minuutjes noordelijk ligt van Ridgewood. We gaan veel groter wonen, zodat we wat meer ruimte hebben voor elkaar. In dit huis zitten we hutje mutje op elkaar, omdat het een vrij klein huis is. Ik ben erg excited om te verhuizen. Dat betekend dat ik me eindelijk kan gaan settelen in m’n kamertje. Ik wist dat ik ging verhuizen en heb daarom niks gedecoreerd, maar nu krijg ik een nieuwe kamer en wil ik die graag gaan inrichten naar mijn zin met wat kleine decoraties. Zo voel ik me toch net ietsje meer thuis :)

Tot volgende week!
xxxxx

  • 24 September 2014 - 20:26

    Oma Greet Ensink:

    Nou kaylee, je hebt echt al veel ondernomen en zo goed van je dat je aan het sporten bent.Ik ben blij voor je dat je friends hebt , want dat is echt nodig. Je kunt naar elkaar luisteren en evt. elkaar helpen.
    Ik ben benieuwd hoe je kamer er uit gaat zien. Misschien een kiekje? Wij hebben ook een leuke vakantie gehad op Ameland en met tante Rita was het toppie en héél gezellig. Nu nog een knuffel van ons beiden en tot een volgende keer. "Life is good, live it".XXX e oma Greet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 9839

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: