Nog maar 11 dagen!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu Nog maar 11 dagen!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

Nog maar 11 dagen!!

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

31 Juli 2014 | Nederland, Roosendaal

Nog maar 11 dagen en dan vlieg ik naar Amerika! Heb vandaag te horen gekregen dat mijn visum is toegekend, wat betekend dat ik nu officieel naar de states mag :). M'n koffer inpakken is echt een hel. Ik moet voor alle seizoenen kleding meenemen. Het is in de zomermaanden erg warm en in de winter kan er wel een halve meter aan sneeuw vallen. En dat moet allemaal in een koffer van maximaal 23 Kg :O. Mission impossible... Maar we gaan de uitdaging aan. Gelukkig kan ik daar ook nog kleding kopen, en hebben ze daar de beste outlets in de buurt. Moet helemaal goed komen :)

xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 9849

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: