I'm in Americaaaa :) - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu I'm in Americaaaa :) - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

I'm in Americaaaa :)

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ridgewood

Na zoveel dagen wachten ben ik eindelijk in de United States!! Ik vloog maandag om 10:35 richting JFK. Gelukkig duurde de vlucht minder lang dan gepland. In het vliegtuig waren er zat films en series om te kijken, en eten kregen we genoeg. Om 12 uur was het zo ver, ik was officieel in Amerika! Nadat ik de douane door was en m'n koffers had gevonden moesten we wachten op nog wat andere meiden. Het duurde helaas wel een beetje lang voordat we eindelijk in het hotel kwamen. Eenmaal in het hotel kregen we een kleine introductie en mochten we daarna vrij zijn om te doen wat we wilde. Ik ben op tijd gaan slapen want de wekker ging weer om 6:30 :O. Daarna heb ik 3 dagen introductie gehad met allerlei informatie over hoe kinderen worden opgevoed in Amerika en wat de normen en waarden zijn. Ook hebben we een les gehad in ehbo. Na deze drukke en lange dagen was het dan zover. Donderdag om 3 uur kwam m'n hostvader me halen. We zijn naar het huis gereden en heb iedereen ontmoet. Ik voelde me er meteen thuis :). Het zijn erg leuke mensen en kan het goed met ze vinden. We zijn niet veel later naar Kmart gegaan om wat dingetjes te halen. Ook hebben we daarna bij een diner gegeten. Vandaag heb ik alle grammy's en grandpa's ontmoet. Ook kwam de tante langs met de neefjes. Het was erg leuk ze te ontmoeten. Ik heb het erg naar m'n zin en de kinderen zijn ook blij met mij en vinden het leuk dat ik er ben. We hebben samen wat muziek geluisterd en gespeeld.

Dat was het weer even voor nu. Ik ga me zo klaar maken voor bed, want morgen is het een nieuwe dag!

xxxx

  • 16 Augustus 2014 - 09:03

    Desiree :

    Hoi kaylee, fijn om te lezen dat je naar je zin hebt en bij leuke mensen terecht bent gekomen.
    En dat je je daar thuis voelt,heel belangrijk lijkt mij, maak er wat moois van,
    en wens je heel veel plezier daar, komt vast goed jou kennende.

    Gr. Desiree
    xxx

  • 16 Augustus 2014 - 14:20

    Oma Greet.:

    Hoi Kaylee, wat fijn dat je het naar je zin hebt bij deze familie en dat de kids jouw een leuke oppas vinden. Het zal best wennen zijn met andere gewoontes, maar daar wen je gauw genoeg aan. Jouw kennende, maak je er een gezellige tijd van.Ik ben benieuwd hoe het straks op de nieuwe school gaat. Ook een kans om weer vrienden te maken. Voor jou is dat een makkie he.We horen graag weer iets via deze leuke site van en over jou.God bless you and our prayers are with you my dear granddaughter, till the next time. Love from us, Your grandma Greetje.Big Hugs XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 9850

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: