School, sports & NYC ♥ - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu School, sports & NYC ♥ - Reisverslag uit Ridgewood, Verenigde Staten van Kaylee Swart - WaarBenJij.nu

School, sports & NYC ♥

Door: Kaylee Swart

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

01 September 2014 | Verenigde Staten, Ridgewood

Time flies when you're having fun. Ik zit nu ondertussen al weer 3 weken in Amerika. De afgelopen week zat weer vol met leuke dingen :). Van de week heb ik een meeting gehad over de verschillende opties voor school. Ik kan gaan studeren op een college, weekend cursus doen en een online studie. Ik moet in totaal 80 uur aan studietijd hebben of 6 credits. Woensdag a.s. heb ik een infodag voor het college. Dan geven ze wat meer informatie over de studies en welke tijden deze zijn, aangezien ik niet de hele dag kan gaan i.v.m. werk.

Ook ben ik deze week samen met Svenja naar een sportschool gegaan om te kijken of dat wat was. Dat was zo gezellig dat we na der hand samen sushi hebben gegeten bij haar thuis :). Op vrijdag heb ik samen met Matilda een ijsje gehaald bij meggy moo's. Hier wordt het ijs op een speciale manier bereid. Als eerst kies je je smaak, vervolgens leggen ze deze op een plaat en spreiden ze het ijs uit. Dan kan je 3 "toppings" kiezen. Deze doen ze in het midden van het ijs en gaan het dan net als deeg door elkaar mengen. Zo zit je topping door heel je ijsje en heb je je eigen costumized ijsje :). En het smaakte zeer goed! Zaterdag ben ik met wat meiden naar het vuurwerk in Wycoff geweest. Hier hadden ze een hele vuurwerk show voor labor day. We hebben het vuurwerk gezien op de bovenkant van een brandweerauto.

And last but not least ben ik zondags naar NYC geweest :). Finally!! Ik ben er zo dichtbij en had de skyline vanaf de snelweg al zo vaak gezien. Maar nu ben ik en eindelijk geweest samen met Matilda. We hebben times square gezien en we zijn in de Rockefeller Center geweest. Het uitzicht was echt prachtig. Je kijkt gewoon uit over heel New York.

Na al deze leuke dagen beginnen de scholen deze week weer en gaat het echte werk beginnen. Kinderen naar school brengen en ophalen, ze klaarmaken voor school, ontbijt en lunch maken en noem het maar op. Maar ik heb er erg veel zin in!

xxxxx















  • 01 September 2014 - 18:13

    Oma Greet Ensink:

    Lieve Kaylee, je reisverslag geeft voldoende aan, dat je het er erg naar je zin hebt. Ook naar school gaan is best spannend en leer je weer andere jongelui kennen.Ik kijk uit naar je volgende verslag.Mind you, I am very proud of you my dear. Love and big Hugs from both of us. XXXXX Granny Greet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 9851

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 11 Augustus 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: